heyy baby (: welcome to my blog yaa sayangg sayangg ? bla bla bla , my blog is not pretty like yours , but i like this desing maybe :) so dont forget to follow my blog ukee dear ? i love you all .
weyyyy ( ! ) haryy palingg malangg kodd dalam hidupp akuu , 
punya lhaa saya sedapp sedap makann 
cendol sama mee gorengg mamak bawahh pokok .
dengan anginn yangg meniup niup . wahhh . 
rase macam dekadd tepi pantai jeaa sama abah , iffah , and syamiraa .
punyaa lhaa syokk layan perasaan makann mee mamakk .
dengann cendol lagyy , errrrr . LAZAT NYEE (:
tengahh tengahh nak rehatkan peruttt ,
TIBA TIBA ( ! ) 
dengarr percikan kecil jatuhh dari atass , 
syamira pownn agak terkejut yangg sedikit ,
apabila saya menolehh melihat tangan kanan .
tibe tibe adee taik burungg jatuhhh ( ! )
terkaku sebentar saya sama syamiraaa .
2 minit kemudiann ,
TANPA melihatt orangg yangg memandanggg .
saya teruss melompat lompat ( ! )
YA ALLAH , geli nyaa sayaa pada masa tuuu ,
meraungg raungg mintaa tolongg abahh , 
TAPYY ( ! ) abah bule plakk RELAKS , 
aisyyyy . 
kaka kaka dekadd situ semua nyee ketawa melihat AKSI sayaa .
SO WHAT ? taa kesahh pownnn !
dahh taikk burungg jatuhh , taa kan nakk duduk diam lagyy .
mesty lhaa melompat kann ! errrrr ,
taa gune punye burunggg , macam tade tempat lain jeaa nakk berakk !
selamatt saya taa cam burungg tuuu . KALAU TAKK ( ! )
saya tangkapp buadd burungg gorengg .
baru PADAN MUKE !  werrkkkk .
eisyyyy ( ! ) taa sukee haryyy neyyy !

Korangg suka kan ? terima kasih auw (:

1 comment:

ASSALAMUALAIKUM SAYANGG , segala yang tertulis disini adalah hak milik bibo eyin yaa (: