heyy baby (: welcome to my blog yaa sayangg sayangg ? bla bla bla , my blog is not pretty like yours , but i like this desing maybe :) so dont forget to follow my blog ukee dear ? i love you all .

asyik asyik salahh sayaa ( ! )

errrr , salahh saya lagyy keaa ? dea yang mula dulu .
hurm , memangg lhaa janjy taa nak buadd lagyy , 
tapy dea asyikk cari salahh saya jeaa . 
MANE BULE ( ! ) excuse me !
BIBO EYIN pown adee PERASAAN uke ( ? ) 
huhhh , yangg syamira tuu asyik back up deaa jeaa .
bagus sangadd lhaaa , 
memangg sesuai lhaa korangg dua tuuu .
bagai lembu dengan kambingg :pp
bia lhaa saya MERAJUKK
baruu kena buku dengan ruass . HUHHH ( ! ) 
tension lhaa macam neyy . 
sayaa dahh cakap kann , 
saya akan jadyy orangg yang palingg sensitif 
kalau saya dahh SAYANGG seseorangg .
dea jeaa yangg takk pena memahami and taa pena nak cube paham .
hurm , ntahh lhaa . NO COMENN .
nakk ngaduu dekadd SYAMIRA ? deaa tuu asyik sokongg dea jeaa ,
hadoyyy :(( , susahh susahhh .
dahh lhaa , malass pk , buadd SERABOT OTAKK jeaaa .

papai semuaaa (: aishiteru 

Korangg suka kan ? terima kasih auw (:

0 comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM SAYANGG , segala yang tertulis disini adalah hak milik bibo eyin yaa (: