heyy baby (: welcome to my blog yaa sayangg sayangg ? bla bla bla , my blog is not pretty like yours , but i like this desing maybe :) so dont forget to follow my blog ukee dear ? i love you all .

Hary neyy hary Khamis auw (:

ehh ? ape yangg jady haryy neyy yaaa ?
jap jap . mahuu flashback balikk .HAHA :pp
yaa yaa , macam biasa lhaa kann . 
saya masihh budakk mentahh . 
so pagy pagy mesty lhaa adee dekadd skolaa kann ? 
Hee , Ouhh . hary khamis pulakk adee pj .
aisyy . neyy lhaa time kami satu kelass bersuka suka .
dahh macam budak budakk saya tengokk .
TAPY kami taa kesahh sebab kami taa buadd SALAHH .
ukee semuaa ? :D
tapyy hary kecewa sikidd lhaa sebab kami taa dapat mainn .
kena buadd ujian segak pulakk . hadoyy . palingg taa sukee !
habiss sakidd semua badan neyy , 
klu adee tukangg urut tape jugakk :pp  Hehh hehh :D
makk aiii , saya buadd tekan tubi smpaii terketar ketar tangann .
punggung neyy taa nak naik naik dahhh . HAHA .
itulahh padahh klu taa suka bersukan (:
tapyy nak buadd mcm manee .
papa tak latihh dari kecik kecik duluu . HEE ^_^

haaaaa , macam ehh saya mahuu buadd ?
kawann saya tuu haaa , asyikk dok bermuram durja jeaa .
kesian pulakk saya tengokk , 
tapyy ape yg saya bule bantuu . hadoyyy :((
sedihh mengenangkan nyee .
taa kan saya kena menari depann dea kodd ?
mak aii , taa sanggup edenn .
mahu patahh pinggang lepass tuu . HAHA ^_^
tape lhaaa , nnty saya fikirkan idea yang bernass ukee ? ! 
hehe , (:
sabar kawann kuu , SABARRR !

Korangg suka kan ? terima kasih auw (:

0 comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM SAYANGG , segala yang tertulis disini adalah hak milik bibo eyin yaa (: