heyy baby (: welcome to my blog yaa sayangg sayangg ? bla bla bla , my blog is not pretty like yours , but i like this desing maybe :) so dont forget to follow my blog ukee dear ? i love you all .

laki saya menangis pagi tadyy (:

ASSALAMUALAIKUM SAYANGG KUU <3 
sehadd kea korangg neyy ? rinduu lhaaa , Hehe . lebiuuu semuaa ~
haryy saya mahuu berkongsi sikidd pasal laki saya pagy tady .
u know what ? ! dea menangis kodd sebab perempuan mcm saya ?
Ouhh my ALLAH . taa sangka kann ? selame neyy mane adee pena
lelaki menangiss SEBAB sayaa , tapy tak tahu pulak kalau ade org nangis diam diam  :D
but TODAYY ! , ade seorangg hamba ALLAH neyy dea menangis kerana saya . 
wahhh , masa subuhh tuu saya terkejutt jugaa , taa kan seorangg lelakii menangis ?
selama neyy kann diowg lhaaa perkasa , diowg lhaa gagah . betul takk ?
hehe , cume laki neyy sorangg jeaa lemahh bila nan saya . WAHHH , 
terharuu lhaa sayangg <3 taa sangka yee . ingatkan BIE BUSUKK saya tuu kental ,
rupanye sentimental deaa kuat jugakk . HAHA , ape pun saya sayangg deaa (:
insyaallah kami bertahann yee , korangg doakan auw auw ~ 

=

ILOVEYOU MUHAMMAD MUIZUDDIN <3
I NEED YOU IN MY LIFE UKE ?
I MISS YOU MORE AND MORE <3


Korangg suka kan ? terima kasih auw (:

1 comment:

ASSALAMUALAIKUM SAYANGG , segala yang tertulis disini adalah hak milik bibo eyin yaa (: