heyy baby (: welcome to my blog yaa sayangg sayangg ? bla bla bla , my blog is not pretty like yours , but i like this desing maybe :) so dont forget to follow my blog ukee dear ? i love you all .

sekarangg saya rajin tengok kamus (:

ASSALAMUALAIKUM SEMUA (:
nak tahuu benda pelik takk ? sekarangg neyy saya sudahh rajin tengok kamus !
kalau time online neyy pown kamus mesty ade dekadd tangann . 
bukann ape , now saya mahu belajaa perkataan baru , bunyi nye comel comel ^_^
thats why mahuu amik tahu lebih dalamm , hehe . best ape belajaa perkataan baru ,
bule buadd essay BI yang mantap mantap , OPPS ~ mantap keaa pown ? haha ,
tapyy at least saya mahu cuba lhaa neyy :D , now tengahh nak berjinak jinak dengan words .
haaa , sebagai contohh words baruu macam ney yaaa :
yesss ! neyy lhaa contohh contohh nyee : comel kann ? :D

ape = beruk , apease = memujuk , fogy = orangg kolot , poppet = sayang manja ,
wacky = gilaa or sewel , scraggy = kurus kering , dumpy = gemuk , tatty = tak kemas , plump = montel , buxom = montok , torpedo = sejenis peluru pendek , sedulous = rajin ,  


hee , nnty lhaa saya cari lagyy auww .

ADIOSSS ( ! ) salam satu MALAYSIA .

Korangg suka kan ? terima kasih auw (:

0 comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM SAYANGG , segala yang tertulis disini adalah hak milik bibo eyin yaa (: