heyy baby (: welcome to my blog yaa sayangg sayangg ? bla bla bla , my blog is not pretty like yours , but i like this desing maybe :) so dont forget to follow my blog ukee dear ? i love you all .

AL KISAH seorangg gadis malangg (:

YESSS ( ! ) saya klasifikasi kan dea sebagai gadis malangg .
nakk tahu sebab ape ? sebab dea dapat lelaki macamm **** (:
hurm , saya pown dahh naik peningg pk pasal bnde neyy , 
Uke fine saya memangg tade kena mengena pown dalam hal neyy .
tapyy sebab dea KAWAN saya , mesty lhaa saya mahuu tahuu kan ?
Hurm , kenape lhaa deaa jady macam neyy . kenape dea AGAK BODOH pegy ikut semua cakap jantan tuu 
saya pown tak tahu cite sebenanye sangadd , 
tapyy laki tuu taa patut ugut dea lhaaa , dalam hal neyy . dea kena berani ! 
sampai bila dea nakk ikodd semua cakapp laki tuu ( ! ) SAMPAI MATI ? 
mane bule jadyy batak laki tuu jeaa , smpaii sanggup hilangg kawan baik sendiri ? 
YA ALLAH .
bagi lhaa petunjuk dekadd insan neyy , dea sebenanye taa salahhh .
Hurm , lelaki durjana tuu yangg salahh , weyyy , laki yg suka ugut ugut pmpuan neyy sebenanye PONDAN ! 
kire uke lhaa dea nakk at kau laki JAMBAN ! muka macam tempayann .
ade haty nak yg lawa .
hatuiyyyy ! menyampahh , aisyyy , kenape lhaa kau perlu sayangg dekad laki mcm tuu lagyy weyy ?
mane otak waras kauu haa ? semalamm kau telan 6 biji pil kann ,
lepas neyy ape plak kau nak buadd ?
aku rase laki tuu naa tengokk kau MATI dulu baru deaa berhenti buadd mcm neyy .
COME ON lhaa dear , u have to be strongg , ramai orangg sokongg kauu ! 
taa guna lhaa sayangg laki mcm deaa , buadd hidup kau merane jeaa weyy . 
aku minta satu jea weyyy , aku mohon sangadd sangadd .
TOLONGG JANGAN MUSNAHKAN HIDUP KERANA LAKI MCM DEA ! 
ramai lagyy laki yangg lebihh baik untuk kauu . plishh yaaa . pk gune otak , jgn guna emosi 
MAAF ( ! ) saya taa berniat pown nak memburuk buruk kan sesiapa , 
saya cuma mahu dea sedar dengan ape yang dea buadd neyy . 
taa perlu takut , taa perlu gementar 
laki tu bukan nya ALLAH yang Maha Berkuasa . 
dea cuma menangg sebentar jeaaa , sebab dea ade kekurangan kau .
tapyy ALLAH taa kan bia kan orangg jahat berkekalan (:
so jangann lhaa buadd benda bodohh . FIKIR MASA DEPAN !

harap kau FAHAM (:

yang menyayangi mu BIBO EYIN (:


Korangg suka kan ? terima kasih auw (:

2 comments:

  1. just give her semngat :) aq ta kuat tok bg dye smngat . lagy rmai yg bg smngat , lgy dye kuat . just pray for herr . :)
    thank god sbb jantan tu msok ostel blek .
    if not , tatau la ape jd kat dye kat lua tu if jantan tu dok lua

    ReplyDelete

ASSALAMUALAIKUM SAYANGG , segala yang tertulis disini adalah hak milik bibo eyin yaa (: