heyy baby (: welcome to my blog yaa sayangg sayangg ? bla bla bla , my blog is not pretty like yours , but i like this desing maybe :) so dont forget to follow my blog ukee dear ? i love you all .

blogg hary ini apee yaa ?

ASSALAMUALAIKUM SEMUAA (: YA ALLAH , 
dahh lamee taa update bloggg ( ! ) rinduuu sangadd sangadd (:
bukann ape , wifi dekadd rumahh tibe tibe buadd hal , haiyoyo ,
susahh oww mahuu hidupp :D , alhamdulillah bulee jugakk . 
saya pown taa tahuu ape yg adikk dokk buadd smpai bulee ,
tere jugakk dea tuu . jgn pndangg sebelahh mate yee . Hehe (:
haaaa , semngu neyy saya puasa tahuu , ngehh ngehh .
alhamdulillah dapat bertahann . Heee , dahh biase lhaa katekann .
tapy tapy latihann sukann saya takk pegyy , haaaa ? HAHA
bukann apee , tade kawan lhaa . hux hux , :( bosannn !
so baik taa payahh datangg , text same bie busukk saya lagyy best <3
semalamm saye jadyy hero kepada POLKA FYKA !
WOOT WOOT , bangge ouww , tapyy penatt lhaa sebabb puase kann (:
its uke , im BRUTAL maa . Heee . al kisahh nyee macam neyy .
si POLKA neyy kene FOOD POISONINGG ! aiyoyo , 
dokk muntahh jeaa kejee , skalyy nan sayaa risau tengokk deaa ,
ingatkann PREGNANT , haha , joke joke weyyy (:
saya sama syamiraa pusingg satuu skola cari SIR ARJAN , aisyyy .
dahh rupaa nak cari DUTA INDIA jeaaa , hilangg memanjangg .
alehh alehh bule plak deaa kuaa . aisyyy . makin sulit lhaa jadyy nyee , 
Hux hux ( ! ) tape tape . saya masihh bertahan demi kembarr ! ecece :D
last last pegy pejabat mnta no SIR ARJAN kitaa tuuu , nakk carii kunci 
bilik rawatan lagyy , makk aiii ( ! ) Time tuu jugakk lhaa MAMA RAM nak mc :((
penatt ouhh penatt , tapyy tapee , mase tuu saya sama syamira fikir si POLKA tuu jeaa .
last last kamii yangg temann deaa , yangg dea dahh tido takk ingat duniaa (:
sayaa jugaa merana kena buadd kejee , maklum lhaa , saya personal assistant MAMA
MAMA tuu sapee ehh ? Hehe , puan hashimah lhaa , kami pngl mama (:
sempoii kann ? itu biasee bagyy sayaa , huuu . so dahh lhaa yee , penat penat nak tulis .

THANK YOU SEMUAA , AISHITERUU <3

Korangg suka kan ? terima kasih auw (:

0 comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM SAYANGG , segala yang tertulis disini adalah hak milik bibo eyin yaa (: