heyy baby (: welcome to my blog yaa sayangg sayangg ? bla bla bla , my blog is not pretty like yours , but i like this desing maybe :) so dont forget to follow my blog ukee dear ? i love you all .

The most important things in my life (:

setelahh sekian lame saya taa update blog , hari neyy saya nak kongsi sikidd orangg dan benda yang paling penting dalam hidupp (: tapyy sayang nyee gambar mama papa tade , hai maklum lahh diowg mana suka bergambar macam anak dara deaa . Heeee :D its uke , olehh itu saya nak maklum kan yang ENCIK AHMAD SHAUFIAN BIN ABU KASSIM dan PUAN PADILLAH BT HAJI AZIZ ialahh orang yang paling penting dalam hidup saya (: mama papa ... iloveyousomuch ! , seterusnyaa ialahhh BABOT teddy bear dan sebantal saya :D heeee , Ouhh mak datukk ! saya takk bule hidupp tanpa deaa . i need it very much  :)
kejapp kejapp , saya mahuu kongsi dengan anda tentang paras rupa deaa . Heeee , maluuuu >.<


amacam ? tertarik kann ? HAHA ,
maaf lhaaa . ini saya punya yee ,
dea saya kasi pakaikan baju supaya 
nampak lebihh solehh dan solehah :)





dan yang last sekaly , orang ini memang sgt penting dalam hidup saya .
iloveyousomuchhbiyy ! imissyoumuchymuchy <3




ayu kan saya ? ingat senang saya mahu pakai baju kurungg ?
time neyy kami buka puasa sama sama , 
HAHA , takk sedapp ! air barli saya basii :(
sedihh tahuu . heee , tape saya happy sebab punya deaa .
u know somethingg BUNNY ? 
i loveyou after my parents :)
ONLY YOU LHAA GENDUTT .


Korangg suka kan ? terima kasih auw (:

1 comment:

  1. amboi sweet . :D mne gmbo yg tuttt tuttt tuh ? :P tu lagy sweet lahh .

    ReplyDelete

ASSALAMUALAIKUM SAYANGG , segala yang tertulis disini adalah hak milik bibo eyin yaa (: