heyy baby (: welcome to my blog yaa sayangg sayangg ? bla bla bla , my blog is not pretty like yours , but i like this desing maybe :) so dont forget to follow my blog ukee dear ? i love you all .

bila saya nak berubah ? Hurm .

assalamualaikum semuaa :) haaaaa , errrrrr , hurmmmm , macam yee saya nak cakapp ? setiap kali saya fikir mesti saya menangis . maaf lhaaa , saya memangg mudah nak nangis (: errrrr , mama papa , maaf yaa sebab izzah taa dapat jadi anak yang mama abah impikan , Hurm , :( susahh lhaa mama , selama neyy bila mama berleter saya rasa sedihh sangat , saya selalu fikir kenapa lhaa saya taa dapat buat ape yang mama suruhh ? maybe hati saya dahh keras kodd kann ? Ouhh tidakkkk ....... permintaan mama memangg senangg . MAMA HANYA SURUH SAYA PERGI STUDY , tapyy saya ?? Hurm , saya hampa kan mama dan papa , saya suka buat diowg sedihh kan ? Errrrrr , mane ade anak yang nak buat ibu bapa diowg kecewa , DEMI ALLAH , taa pena berniat pown nakk kecewakan hatyy ibu bapa sendiri . cuma saya memang liat nak study . entahh lhaa , tak tahu sebab ape . maybe subject dea susahh sangat kodd . adoyyy :( , ya allah , bagy lhaa saya semangat untuk belajar demi ibu bapa saya , saya cuma mahu melihat mereka gembira dengan kejayaan saya bukan dengan tangisan mereka disebabkan saya gagal :(  tapy kata kata saja taa cukupp kan kawan kawan ? dia mesty mulakan dengan usaha , baru bule lihat hasilnyaa (: yaaa yaaa , saya mahu berazam ! to mama and papa , doakan izzah yee . izzah perlukan doa mama dan papa , maaf kalauu izzah bukan anak yang baik untuk mama and papa :( izzah akan cuba untuk jadi anak yang terbaik , yang mampu buat mama dan papa tersenyum atas usaha izzah sendiri ! i just need your DOA (: saya mahu belajar , saya mahu belajar . kejayaan taa datangg banyak kali . so jangan sia sia kan nya , itu azam dalam diri saya , harap ia bukan satu hangat hangat taik ayam . Hurm . aminnnnn <3
Korangg suka kan ? terima kasih auw (:

0 comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM SAYANGG , segala yang tertulis disini adalah hak milik bibo eyin yaa (: