heyy baby (: welcome to my blog yaa sayangg sayangg ? bla bla bla , my blog is not pretty like yours , but i like this desing maybe :) so dont forget to follow my blog ukee dear ? i love you all .

mungkin salah saya kodd (:

assalamualaikum semuaa , 

KAUM LELAKI HANYA TAHU BUAT PEREMPUAN MENANGIS YAA ?
salahh saya lagyy keaa ? silapp saya lagyy ehh ? Hurmm . 
saya tak pena mnta pown benda tuu , dea memangg terjadi dengan sendiri lhaaa .
TAPYY kenape saya yangg dihukum ? TAA ADIL KAN DUNIA ? haha , 
yaa yaa , saya tak bule salahh kan dunia neyy .
sememang nya corak kehidupan duniawi neyy kita tak bule jangka kan ?
Hurm , sebrutal brutal saya , masihh adee sifat kesensitiviti tuu , 
ingat saya takk sedihh keaa ? ingat saya tak menangis keaa haa ?
DEMI ALLAH , saya takk pena mnta pown benda  mcm neyy TERJADYY
tapyy dea taa pena nak paham sayaa . adoyyy , 
bilaa dea buadd mcm neyy , sayaaa rasaaaaa .....
HURM , malas lhaa nak cakapp . hanya ALLAH saje yang tahuu .
apa lagyy saya perlu kataa kann ? saya taa tahu nak buadd apee .
nakk menangiss ? HAHA , tade guna pown saya nangiss . 
tidak apa lhaa , saya kan kuat :D hehh hehh , 
kadangg kadangg saya mahuu seorangg lelaki yang tak pena buadd saya menangis ,
tapy adee kea lelaki mcm tuu sekarangg neyy ? Huu , no comen kann ? ((:
tapy tape BIBO EYIN BRUTAL LHAA . HAHAHAHA ~ (:

Korangg suka kan ? terima kasih auw (:

0 comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM SAYANGG , segala yang tertulis disini adalah hak milik bibo eyin yaa (: