heyy baby (: welcome to my blog yaa sayangg sayangg ? bla bla bla , my blog is not pretty like yours , but i like this desing maybe :) so dont forget to follow my blog ukee dear ? i love you all .

aktiviti mingguan Bibo Eyin (:

haryy neyy hary sabtu bersamaan 9 julai 2011 (:
so kalauu cuti cuti macam neyy kehidupan bibo eyin memangg tak best pown :pp
alahaii , ape bule buadd kann (: ini jeaa yang mampu . Hee ~
macam biasa lhaa , pagi pagi bangunn buadd keje tuisyen lhaa , 
kunk taa pasal pasal kena berleterr , Huu :D 
then teman mama pegy pasar beli barangg dapur plus breakfast .
haaaaa ( ! ) lepass tuu saya mahuu siap siap pegy tusyen lerrr , HEHE . 
lepass tusyen jeaa saya pulangg dengan ilmu penuhh di dada . hehh hehh :pp
tapy sebelum tuu , time saya tengahh tngu papa jemput , tiba tiba adee seorangg atuk tua dtgg ,
dea merenungg kembar saya lalu berkata :
atuk tua : adikk , kalau pakcik buka silat adik nak balas taa ?
kembar saya : dengan muka takutt , dea beralihh jauh dari atuk itu .
atuk tua : apa lhaa kau neyy . bodohh betul . orgg belajar silat sebab nak protect diri .
kembar saya : diam terkedu tidakk terkata .
tinggal saya sama syamira dekadd situu , actually kami pown takodd wokkk !
tapyy sebab dahh tersepit dekadd tepi , kami taa bule lhaa lari , adoyyy .
atuk tua kasi ceramahh rockers sama sayaa , 
katanya kalau ade lelaki dtg kacau bagy jeaa penendangg sama deaa .
dea kate kuasa seorangg wanita adee pada penumbuk nyaa . HAHA .
nakk tergelakk kitowg dengarr , tapyy kami tahan sebab muke atuk tuu GANASS !
then dahh lame sikidd baru dea pergii . FUHHH ( ! ) legaaa . hehe .
haaaa , time petangg petangg mcm neyy saya palingg taa suke ,
bosann nakk mampuss , dahh lhaa taa bule jumpa BIE BUSUKK ! aisyyy ,
hampa hatyy ini . HAHA (: , selamat adee cite hindustan . bule jugakk goyang goyang kepala :D
tapyy BOSAN still menghantui diri , so sayaa buadd cadangan nak cuci kereta kaka !
WOOT WOOT ( ! ) berr shiningg shiningg saya cuci , WELL , see the tangan lhaa yee ?
haha , BIBO EYIN serba bolehh maa . adikk pulak nak menyebukk .
jealous tengokk kaka deaa main air banyakk . HAHA :pp , ngade ngade .
lepass tuu saya buadd apa yaa ? Huuu ~ 
copp copp , tadyy sayaa call bie busukk saya maaa , tengahh SYOK SYOK cakapp 
bule plak abgg deaa masukk , aiyoyo . comel betul suare nyee . HEHE (: 
suka suka dngaa , ape lagyyy , GELAK BESAR lhaa saya . HUUU ~
ily sygg.,mmuuaahh (!)

so assalamualaikum yaa (:

Korangg suka kan ? terima kasih auw (:

0 comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM SAYANGG , segala yang tertulis disini adalah hak milik bibo eyin yaa (: