heyy baby (: welcome to my blog yaa sayangg sayangg ? bla bla bla , my blog is not pretty like yours , but i like this desing maybe :) so dont forget to follow my blog ukee dear ? i love you all .

tekanan perasaan jiwa dan raga -___-

assalamualaikum . hari neyy saya menulis lagi , habis ini jeaa peneman saya skunk neyy , semua orgg dahh taa endahkan saya nampaknyaa >< sumpah saya tekanan saat neyy . mula mula masalah dengan mama papa . mcm biasa lahh saya neyy mcm diasingkan jeaa ? Humm tape lahh saya dahh biasa dengan perasaan mcm neyy . dahh lahh taa bagi saya kerja . ape lahh nasib , ape ape pown saya sayang mereka . sangat sangat <3 second masalah dengan dia . Humm ini lagi satu masalah yg tekanan buat saya , ntah lahh kadang kadang rasa macam taa sesuai dengan dia , maybe dia baik sangat untuk saya . maklum lahh saya kan suka hina dia maki dia marah dia . cuma saya tak saja saja marah rasanya , tape lahh saya bersalahh salahh dan salah . tapi saya memang suka marah kowt , ntahh cepat sangat emosi . memang kadang kadang bila saya fikir benda macam salah saya tapi entahh lahh . Buntuu >< sorry yaa semuaa kalau saya neyy cepat melenting , marahh , maybe ade masalah emosi dalaman kowt . Hummm sumpahh saya penat , masalah dengan mama papa , then dengan awak lagi . saya rasa macam takk berguna jeaa . Aisyy tadi dekat dapur saya nampak pisau , tajam dahh cukup . agak agak kalau dapat kelar nadi cun kann ? Haha dun worry saya masih punya Allah . and masih ingat DIA lagi (: uke , watlek watpeace . sayangg ikhlas dari Bibo Eyin <3
Korangg suka kan ? terima kasih auw (:

0 comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM SAYANGG , segala yang tertulis disini adalah hak milik bibo eyin yaa (: