heyy baby (: welcome to my blog yaa sayangg sayangg ? bla bla bla , my blog is not pretty like yours , but i like this desing maybe :) so dont forget to follow my blog ukee dear ? i love you all .

# lumrahh kehidupan :)

ASSALAMUALAIKUM
hari neyy mcm biasa saya sudahh bebas daripada SPM :)
gembiranyaa taa dapat digambarkan rasanya . Heee . 
cuma sedihh lhaa coz dahh tade kawan lagyy , semua bawa haluan masing masing jeaa 
but what to do right ? life must go on . chaiyokkk ! -___-
so impian masa hadapann ialahh :

1) amik lesen kereta . Hekhek , #pegy merayauu .
2) keluar jalan jalan lepass tension . #mahuu shopping puas puas ^_^
3)date sama lelaki saya . Heeeee #gatal kann ?
4)nakk beli teddy bear yg lagyy besaa :) #pujaan haty tuuuu
5)mauu keje cari duit . #berdikari lhaa katakan 
6)nakk masuk UM lhaaa . #impian tinggi melambungg kan ? :(

Huuuu , rasa rasanya dapat kodd saya buadd semua neyy kann ?
ahhhhh mesty bule punya . dun worry be happy :D
btw saya doakan lilo nicola sepupu kwn baik saya , syamira cepat sembuhh 
Hurm , ngeri jugakk dnga kisahh dea tuu ,
kepada semua orgg hati hati lhaa naik moto yeee .
takut pulakk saya .
especially for u MUIZ KMTG ,
#pesanan untuk bie sayangg :
jangan lhaa bawa laju laju auww :(
klu bule 20km/h sudahh .
Heee .
ILOVEYOUSOMUCH <3

Korangg suka kan ? terima kasih auw (:

0 comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM SAYANGG , segala yang tertulis disini adalah hak milik bibo eyin yaa (: