heyy baby (: welcome to my blog yaa sayangg sayangg ? bla bla bla , my blog is not pretty like yours , but i like this desing maybe :) so dont forget to follow my blog ukee dear ? i love you all .

I am lucky to have you as my best friends :)

apa yangg perlu saya cakapp disini yangg saya sayangg awak lhaa nur sakinahh .
errrr . . i know u are strong girl babe . im always there for you ukee sygg :)
please yaa sahabat , saya tak mahu lihat anda sedihh . 
sumpahh saya takk mahu lihat !
saya tahuu anda sygg deaa , saya pown pena alami , 
tapy itu cubaan utk kita . Allah nakk kauu jadyy kuat ukee :) 
percaya lhaaa , satu hari nantyy kau akan jumpa lagyy baik dari yuss .
buktinyaa mcm akuu . aku dapat lelakii mcm MUIZ :| Huuu , 
hidupp neyy memangg kadang2 sedihh kadang2 happy . . 
tapyy jgn terlampau pk kan benda yangg  mustahil aku rasa . . 
kita kann nakk SPM , so lebihh baik berjuang untuk ituu dear .
aku tahuu kauu pandai , and kau mesty berjaya .
i love you so much my friend <3




btw gambar neyy kau yang snap kann ?
saje letakk this picture sebab nakk tgk kau ade bakat kea taaa :D
dari segi mata akuu kan . . 
kauu ade lhaa bakat sikidd utk tangkapp gmba .
Haha , nnty tlg snap utk akuu and muiz ukee .
saya kasi upahh lhaa dearr (:
Heee ,
begins your life with a big smile ukee like me :D


Korangg suka kan ? terima kasih auw (:

0 comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM SAYANGG , segala yang tertulis disini adalah hak milik bibo eyin yaa (: